wtorek, 15 września 2009

Muzealnie

Strój niezbyt muzealny, bardziej z serii "atak klonów"- wyglądam jak klon skandynawskich bloggerek. Nie powiem, przespacerowanie się w tym stroju po Poznaniu było ciekawym doświadczeniem, ale klon pozostaje klonem. Mówimy "nie".
Fioletowa tunika- znana. Ostatnio ubawiłam się, kiedy zobaczyłam w Camaieu- kolekcja jesień '09- identyczne tuniki we wszystkich kolorach oprócz fioletu (fioletową kupiłam w styczniu- z kolekcji zima '08/'09). Kryzysowo, innymi słowy.
Wspominałam już, że w wet lookach świetnie się bawię, i że nosząc je czuję, że ubranie to przebranie? Chyba tak :) Powtórzę, bo za każdym razem, gdy je zakładam, czuję się... pozytywnie. Z dystansem do samej siebie.
Strój z wystawy- ruszyło mnie wreszcie, że to wstyd, że na tylu wystawach czasowych w Muzeum Narodowym (polecam!) byłam, a na stałej jeszcze nigdy w całości- a to czas, a to zmęczenie... Na fragment wystawy stałej "zabłądziłam" podczas oglądania wystawy malarstwa flamandzkiego i obraz braci Raczyńskich tak mnie urzekł, że poczułam przymus udania się do muzeum w najbliższym osiągalnym terminie. Czyli w sobotę- przy okazji dzień bezpłatnego wstępu. Po przejrzeniu 2 pięter sztuki współczesnej byłam tak wykończona, że musiałam odłożyć resztę na kolejną sobotę- i tak do skutku ;) Ale pouczające, po raz kolejny sprawdza się "cudze chwalicie a swego nie znacie"- niestety. Zbiory są arcyciekawe (dla samych rysunków Witkacego można dać się pokroić. No, ja mogę ;) - dla mnie muzeum nigdy nie jest nudne, jestem z tych, co 5 minut stoją przy jednym eksponacie przez co zwiedzanie mocno się wydłuża i jest raczej samotne- nie znam wielu osób, które są w stanie znieść moje tempo zwiedzania i okrzyki: "Patrz, patrz, jakie cudowne połączenie kolorów! A tu jaki odcień! Nasycenie! Ta koronka!" :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kolczyki: vintage
wisiorek: YES
tunika: Camaieu
marynarka: Zara
wet looki: Zara
trampki: Converse

4 komentarze:

  1. Ten zestaw jest absolutnie czadowy i...CONVERSE PINK FLOYD AAAAAAAAAAA!!! :DDD Boszz, teraz będą mi się śniły po nocach z zazdrości...no i masz, narobiłaś mi ochoty na Conversy, jak właśnie jesień idzie i powinnam myśleć o nieco cieplejszych kapciach, Kusicielka ;)
    PS. Gdzie upolowałaś ten okaz? Na allegro nigdy nie widziałam tego modelu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te wet looki i marynara!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry zestaw : ) i te wet looki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁUCJA: Conversy kupiłam nie na allegro tylko w ich stacjonarnym sklepie. Teraz jestem na etapie babrania się z reklamacją :( Ale ogólnie wzór mnie urzekł, kocham Floydów :) Fakt, trzeba pomyśleć o cieplejszych butach (nie będę oryginalna- sznurowane trzewiki to moje marzenie od paru lat).
    BIUROWA: Merci :)
    NOLLY: Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń