sobota, 22 sierpnia 2009

Frustracja

Bilans dzisiejszego sklepowego rekonesansu:
- wymarzone baleriny z cholewką w Zarze (piękne, szare, zamszowe)- 199
- sweter idealny- 99
- czarne rurki- od 99
- spódnica w H&M- 99
- czarna jedwabna koszula w H&M- 149
- fioletowa H&Mska koszulka z nadrukiem- 39,90
A wzrost poziomu frustracji bezcenny.
Razem rzeczy te kosztują 684,90 zł. Kwoty tej absolutnie nie posiadam, co raczej nie przyczynia się do wzrostu poziomu zadowolenia. Z listy tej raczej uda mi się nabyć sweter- wreszcie zobaczyłam idealny, wielki, ciepły, czarny golf bez ściągaczy. Baleriny strasznie mi się podobają, choć wcześniej nie rozumiałam przeboju butów z Zary- marnej jakości, z reguły skóropodobne, do tego koszmarnie drogie. Ale urzekł mnie ten wzór (czy baleriny z cholewką mają jakąś specjalną nazwę czy są po prostu balerinami z cholewką?)- jak nie z Zary to inne, ale ja muszę je mieć (i fajnie by było jakby miały rozsądną cenę). Choć ta jedwabna koszula... I tak to leci ;)

Zastanawiam się nad ćwiekową bransoletką, oglądałam dzisiaj i mam temat do myślenia- lepsze ćwieki- piramidki czy nieostre stożki?

Dzisiejszy outfit zakupowy- przyznaję, że maxi dress do przymierzalni nie jest najlepszym pomysłem, ale da się przeżyć ;) Dalej mam wątpliwości co do połączenia z sandałami, jednak tłumaczę się, że balerin nie posiadam, a po tych z Deichmanna dalej leczę odciski.

Dotychczas (przez wakacje) niewiele było strojów z serii- co mam DZIŚ na sobie, niedługo powrót serii- po prostu będę zmuszona wychodzić często z domu i ubierać się jakoś sensowniej niż w T-shirt i stare dżinsy.

Debiut dużych fotografii- jestem ciekawa, jak to z nimi będzie, poza tym blogspotowa ramka należy do wybitnie irytujących.

A reklamację przyjęli (znaczy stwierdzili, że rozdarcie materiału jak najbardziej takowej podlega). Mam czekać do 3 września.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


kolczyki: Claire's
maxi dress: New Yorker
torba: vintage
sandały: catch

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolczyki. Świetne foto no.: 2.
    Brakiem kasy bym się nie przejmowała aż tak bardzo, od czego są lumpki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, pewnie część całkiem podobnych ciuchów znajdziesz w sh'ach.:)

    OdpowiedzUsuń