piątek, 3 lipca 2009

Wyrób williamsonopodobny

Tytułowym wyrobem williamsonopodobnym jest ta oto koszulka, kupiona rok temu na wyprzedażach w Top Secret, właśnie ze względu na wzór (teraz wybitnie kojarzy mi się z kolekcją Matthew Williamsona dla H&M). W sumie dzięki cudownemu, ożywiającemu wzorowi noszę ją do teraz, mimo niezbyt lubianego przeze mnie kroju. Długo zastanawiałam się, jak ją nosić, żeby było "nieprzeciętnie", wiele razy rozważałam zestawienie jej ze spódnicami maści wszelkiej i po wielu próbach skapitulowałam. Tego topu nie jestem w stanie nosić inaczej jak do spodni. Sam wzór jest wystarczająco nieprzeciętny a krój uniemożliwia kombinowanie w pewnych kierunkach.
Sandały to wspominany wcześniej pierwszy Deichmannowy nabytek. Mocno wahałam się pomiędzy tym modelem a czarnymi, z ćwiekami. Udało mi się w końcu wybrać, dzięki pomocy Pauli oraz pewnemu faktowi. Mianowicie, w czarnych sandałach, mimo tej samej wysokości obcasa, ledwo byłam w stanie stać i byłam absolutnie pewna, że za długo to ja sobie w nich nie pospaceruję. Te są zaskakująco wygodne, dzięki wykonaniu które umożliwia oparcie części ciężaru ciała na pięcie, dzięki czemu jestem w stanie w nich chodzić ;)
Miodowa koszula. Nareszcie zaczęłam ją nosić. Przełamałam się wczoraj (szczegóły wkrótce) i przekonałam do niej zupełnie, jednak tylko z podwiniętymi rękawami, w roli okrycia wierzchniego. Oświeciło mnie, że jest to ciuch niezastąpiony w upały, lekki, przewiewny, chroniący moje ramiona przed usmażeniem (i opaleniem też). I strasznie się cieszę, że jednak umiem ją wykorzystać i dobrze się w niej czuję ;)
Jutro wybywam, 13 wracam i obiecuję porcję zdjęć francuskich outfitów. Dlatego wpis taki krótki, muszę iść się pakować i kupić parę niezbędnych rzeczy.


koszula: sh
top: Top Secret
dżinsy: Zara
sandały: Deichmann
kolczyki: Dni i Noce Szczytna

3 komentarze:

  1. Świetne sandały, wybiorę się może wreszcie na te wyprzedaże, choć pewnie już niewiele zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie zestaw, zwlaszcza z kardiganem:)

    OdpowiedzUsuń