piątek, 29 maja 2009

Teczki

Właśnie zorientowałam się, że zostałam otagowana ;) Dziękuję bardzo Allas Style.
Mam nadzieję, że nie złamałam zbyt reguł gry: połączyłam dwa zestawy pytań znalezione na blogu ;)
A zatem oto zawartość moich teczek:


1. Na punkcie czego masz ostatnio bzika?
Na punkcie strojów, szafiarskich blogów, zakupów, nauki robienia zdjęć... Długo by wymieniać. Mam dużo bzików.
2.
Co masz dzisiaj na sobie?
W chwili obecnej czarną bluzkę i stare dżinsy ;) Zestaw, który miałam na sobie, a w którym mogę (od biedy) zaprezentować się na ulicy pokażę niedługo.
3.
Czy lubisz ucinać sobie drzemki?
Raczej nie, rozbija mi to całkowicie rytm dobowy, ale zdarza mi się kiedy czuję się skrajnie zmęczona.
4.
Dlaczego dzisiejszy dzień jest wyjątkowy?
Bo kupiłam wreszcie dżinsy, bo przed chwilą widziałam wspaniały widok: jednocześnie padał deszcz i świeciło słońce, bo jest piątek po teście z francuskiego i dożyłam końca tygodnia...
5.
Czego chciałabyś się nauczyć?
Hmmm... Ładnie malować, robić udane zdjęcia, wielu języków (od hiszpańskiego po irlandzki), kłócić się (jest to bardzo przydatna umiejętność), opanowywania strachu, bycia bardziej zdecydowaną.
6.
Co masz dzisiaj na obiad?
Rybę w sosie śmietanowo-koperkowym, ziemniaki.
7.
Jakie rzeczy ostatnio kupiłaś?
Dżinsy, bilety autobusowe, wodę.
8.
Czego teraz słuchasz?
Śpiewającej siostry, zaraz zacznę ją zagłuszać Depeche Mode.
9.
Jaka jest Twoja ulubiona pogoda?
Zależy od nastroju. Zasadniczo słonecznie, ale nie upalnie, choć lubię też śnieg albo letni deszcz.
10.
Co znajduje się na Twoim nocnym stoliku?
Nie posiadam nocnego stolika, mam parapet nad łóżkiem, ewentualnie taboret obok (jeśli go tam postawię), z reguły znajduje się na nim komórka, coś, co aktualnie czytam/czego się uczę, krem do rąk, kubek z herbatą (zawsze), chusteczki.
11.
Jaki jest Twój styl?
Nie mam pojęcia, jak odpowiedzieć na to pytanie. Zauważyłam jednak pewną prawidłowość: pociągają mnie dziwaczne, niepasujące do siebie rzeczy.
12.
Jaki jest twój ulubiony kolor (kolory)?
Dawniej czarny, obecnie wszystkie kolory tęczy.
13.
Co myślisz o osobie, która Cię otagowała?
Jestem bardzo mile zaskoczona, że tu trafiła i uhonorowała mnie nominacją, dziękuję bardzo
14.
Gdybyś mogła mieć dom, w całości opłacony i umeblowany, gdzie by to było?
Gdzieś we Francji. Najpewniej dwupoziomowe mieszkanie w Paryżu/ Orleanie/ Lyonie.
15.
Gdzie najchętniej spędziłabyś wakacje?
We Francji. Zwiedzając.
16.
Rzeczy, bez których nie możesz żyć…
Herbata/woda/coś do picia, notes, pióro, szczotka do włosów, komórka.
17.
Jakie było Twoje dzieciństwo?
Uznajmy, że nie było pytania.
18.
Co robisz w wolnym czasie?
Spaceruję, zwiedzam, czytam, oglądam szafiarskie blogi.
19.
Jeśli następną godzinę mogłabyś spędzić w dowolnym miejscu na świecie, gdzie by to było?
Hmmm... w pewnej mazurskiej leśniczówce lub wszędzie, byle we Francji.
20.
Jakiego języka chcesz się nauczyć?
Łacińskiego, hiszpańskiego, włoskiego, szwedzkiego, walijskiego, irlandzkiego, narzeczy plemion afrykańskich, starogreckiego i wielu innych.
21.
W jakich krajach za granica byłaś?
W Niemczech, Belgii, Francji, Chorwacji, Słowacji, na Węgrzech.
22.
Czym/jaka chcesz być, kiedy dorośniesz?
Szczęśliwa. Przy okazji mogłabym pracować naukowo. Ewentualnie w muzeum lub antykwariacie.
23.
Co tak naprawdę liczy się w życiu?
Życie. I piękno.
24.
Który z Twoich ubrań najbardziej lubisz?
Trudno wybrać. Chyba martensy.
25. Jaki jest twój ulubiony film, który poprawia Ci nastrój?
W chwili obecnej nie przychodzi mi do głowy nic konkretnego. A Dr House się liczy?
26. Twój najważniejszy cel do osiągnięcia w tej chwili?
Nie stracić z kimś kontaktu. I kontynuować naukę ;)
27. Co chciałabyś mieć teraz w swoich rękach?
Wiersz A. de Lamartine'a "Le lac" (kiedyś tu się na pewno znajdzie, jeden z moich ulubionych). Bilet do Paryża. Dowód osobisty. Reedsa.
28. Czego chciałabyś się pozbyć?
Wątpliwości, strachu, lęku przed cudzą oceną, paru centymetrów w udach.
29. Jakich cenisz przyjaciół?
Cenię wszystkich moich przyjaciół.
30. Kogo chciałabyś poznać osobiście?
A zmarli się liczą? Vincenta van Gogha. Amadeo Modiglianiego. Alfonsa Muchę. Gustawa Klimta. Virginię Woolf. I jeszcze kilkoro innych.
31. Ulubiony rodzaj muzyki?
Hmmm... dużo tego. Wszystkie oprócz techno i rapu.
32. Ulubiona modelka?
Nie mam.
33. Na co byś wydała najchętniej 100 dolców?
Na książki, albumy, ubrania.
34. Gdybyś mogła wybrać dostawę czegoś non stop do końca swojego życia, co by to było?
Spełniania marzeń? Może wszystkich ubrań, jakie bym chciała ;) Albo biletów/wycieczek do różnych miejsc na świecie.
35. Jest ktoś, kogo styl wielbisz?
Inspirują mnie style wielu osób.
36. Ostatnia książka jaką czytałaś/ czytasz i kiedy to było?
"Nauka i fikcja w <>", wczoraj w autobusie.
37.
Ulubiony sklep z ubraniami?
Camaieu, Stradivarius, Zara. Oprócz tego ciekawią mnie poznańskie "nowości", jak Bershka, Pull&Bear, Marks&Spencer...


Co do tagowania innych, nie odważę się, zresztą potencjalne "ofiary" udzielały już odpowiedzi ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz