sobota, 23 maja 2009

Lista życzeń

Dzisiaj przerwa od zdjęć ze względu na brak kontaktu z fotografem. Właśnie zajadam się pralinkami i myślę "chciałabym...". A zatem, chciałabym... (kolejność przypadkowa):
1. kapelusz, najlepiej cylinder
2. dżinsy (najlepiej kolejne rurki Levis 504)
3. czapkę-pilotkę (koniecznie skórzaną)
4. kalosze
5. czarną lnianą spódnicę (najlepiej taką )
6. zieloną bluzkę
7. letnią sukienkę (przydałyby się od razu dwie)
8. baleriny (z cholewką)
9. sweter
10. spódnicę (falbaniastą albo zieloną)
11. zwykły czarny t-shirt
12. zegarek STAMPS
13. pelerynę
14. bryczesy
15. garnitur
16. szwedy
17. jedwabny szal
18. buty na obcasie
19. kamizelkę
20. białą bluzkę z żabotem (albo "muszkieterską", coś w ten deseń)
21. rękawiczki samochodowe
22. marynarkę a la frak
23. sandały (skórzane, na obcasie)
24. Bronxy
25. wet looki
26. czarne rurki
27. bluzka z rozszerzanymi rękawami i mankietami
28. długie wełniane rękawiczki
29. getry
30. (pseudo) skórzana spódnica
31. szare buty a la jazzówki
32. długi szary szalik

P.S. Podczas robienia porządku w szafie okazało się, że:
a) bluzka z Zary, którą miałam na sobie raz popruła się (dolny ścieg był źle zakończony)
b) w podobny sposób, z tego samego powodu tylko w innym miejscu pruje się koszulka Comy
c) bluzka z H&M, której nie miałam na sobie ani razu też się tak pruje.
Kryzys... Ksagrrr!

2 komentarze:

  1. zrób z nich modne shredded tees ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizowaniu listy! Ja się posunęłam do tego stopnia ze zebrałam fotki tego co bym mniej-więcej chciała i nosze blisko serca, w komórce, przy sobie, zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń